Hae tästä blogista

tiistai 17. toukokuuta 2011

Rumpali: Tsädää kaikki Leijonat!

Meitsi on tsiigannut kaikki matsit.

Mä, mä, mä oon tässä tsiigannut tota menoa ton, ton, ton maailmanmestaruuden osalta. Yks homma on sellanen, mitä mä, mä, mä en oikeen snaijaa.. Se on toi, toi, toi "Leijonat". Musta on ihan väärin, että suomen pelaajia kutsutaan "leijoniksi". Mikä vitsi siinä nyt oikeen on? Häh?

Musta ne vois olla hermeliinejä. Kaneja, rusakoita tai pitkäkorvia. "Ihanaa hermeliinit, ihanaa!" kuulostais musta paljon paremmalta. Mut, mut, mut, eihän tällaselta änkyttävältä Peijaksen citykanilta kukaan kysy taas mitään.

Meitsi on istunut ulkohäkissä ja ottanut aurinkoa ja jännittänyt näitä jääkiekon MM-pelejä. Ja sit ne, ne, ne leijonat – joita ei edes Suomessa ole – saa kaiken kunnian. Antais mennä vaikka poroillekin mielummin senkin kunnian. Jäniksiä on ollut Suomessa aina ja kanejakin kuitenkin paljon enemmän, kuin leijonia.

Onhan se ihan kiva, kun Suomi voitti, mutta olis se ollut kiva olla torilla hurraamassa "ihanaa hermeliinit ihanaa!!!". Ens vuonna mä sit tuun mukaan. Siihen asti, leidit pysykää linjoilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti