Hae tästä blogista

perjantai 28. tammikuuta 2011

Änkyttävä citykani Peijaksesta


 Jouh    
    

        

- Yks, ka ka kaks, yks, kaks... Kuuluuks tää sinne taakse ka ka kanssa? Jooo cool.

Mulle on sanottu nimeks Rumpali, mut mä mä mä oon Ra ra rambo. Mua on aina ymmärretty väärin, koska mä mä mä oon vähän erilainen. En oo rusakko, vaikka mulla on tä tä tää punertava camoväri, tai riista tai miks sitä kukakin sanoo. Ja sit tota valkosta kans. Ihan suomalainen joo.

Mä oon ihan puhdas he he hermis, mutta mua haukutaan tä tä täällä kotona citykaniksi. En kai mä nyt voi olla vi vi villieläin, kun no no noi metsästyskoirat ei musta oo kiinnostunut. Tai mitään metsästyskoiria taida olla. En mä sitäpaitsi välitä koirista. Oon mä kouluttanukki pari bokserii. Ja mulla on muuten sellainen maasturi, jossa on ainakin 25" renkaat. Se vaan on nyt vähän huollossa tai jossain.

Mulla on vähän se se sellainen puhejuttu, että mä tykkään räppää kokoajan. Se o siistii. En mä änkytä, vaik jotkut luulee. Mä mä mä va va vaan räppään.

Siks toiseks mä oon Peijaksesta. Se on Itä-Vantaata ja ihan jees city. Vähän eri ku ku kuin nää typerät landemaisemat. Siellä on sä sä sähäkät katuvalot ja edes muutama grillikin. Täällä himassa kuulee vaan jotain Nova-humppaa eikä kunnon räppiä. Siellä Peijaksessa kulkee edes dösät. Mä meen vielä käymää si si siellä kun mun maasturi tulee.

Musta blonit on ihan ok. Kyl mä bruneteistakin, mut blondit on aika mageit. En mä muita oo silleen tsiigannutkaan. Nii joo.

No mut hei ei muuta. Tsättäillää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti